LA PUBLICITAT
1. Explica el que és la publicitat.
2. Tipus de publicitat.
-Publicitat subliminal
1. Explica el que és la publicitat.
La publicitat és una activitat comunicativa encaminada a aconseguir uns objectius dintre de la comercialització, procés de posar un producte en venda utilitzant el màrqueting, tècnica de conèixer el mercat, i així mitjançant canals de difusió, difondre missatges de promoció del producte a comercialitzar. La publicitat s'ha establert com una tècnica de comunicació massiva imprescindible per al funcionament dels mitjans de comunicació moderns. No només difonen informació i missatges sinó que manté econòmicament molts mitjans per als quals és la principal font d'ingressos. La publicitat investiga i analitza el públic i context social a servint-se de distintes disciplines com la psicologia, sociologia, antropologia, estadística i economia entre altres
-Publicitat subliminal
-Publicitat interactiva
-Publicitat associativa
-Publicitat per emplaçament
-Publicitat a Internet
3. Estratègies de la publicitat.
4. Publica al teu blog un anunci de televisió i un anuncio de revista. Explica'ls. Missatges amagats?
Elements que orientaran el procés administratiu per assolir els objectius als quals es vol arribar. Una estratègia mostra com una institució pretén arribar a aquests objectius
Art de coordinar les accions i de maniobrar per tal d’aconseguir una finalitat.
explica que per molt que estiguis cap per avall les compreses son capaços d'absorvir la menstruació.
anunci de formatge en forma de bolla, et diu que t'ho pots menjar com vulguis. 5. Creus que es diuen mentides als anuncis publicitaris? Per què? Justifica la teva resposta.
Sí, perque el que es cerca és aconseguir que la gent faci el que es damana, que comprin un producte, que seguesquin unes pautes o a un grup politic, per lo tant s'exageren coses, i es diuen mentires o imatges subliminals, juguen amb la nostra ment sempre aconsegueixen el que volen, pentura no tots, pero si a la majoria.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada